domenica 12 febbraio 2012

Vintage pelt gilet

                                                                                               

Good morning people, i'm too late, for the meeting with my holidays' friends *_* Yes! I will meet them in a one hour :) Anyway, i always thought that in markets, you can find some strange clothes, and i love spending my money, as well as brands' clothes, also for something more refined :) In fact, last week, i found own in a market, this vintage gilet, which you like, or not, it is subjective. Personally, i like it, own for its refinement, and i wear it with a long shirt, a little brown belt,..
light blue jeans, and brown boots in suede, with fringes, other detail that i love so much :) and they are also fashion :) Now i must go , i hope you like it ,or if you have some suggests,about how you would have worn it, please leave a comment:) Good Sunday All :)


Buon giorno gente , sono troppo in ritardo, per il mio incontro con gli amici delle vacanze *_*. SI! Li incontrerò tra un ora :) Comunque , ho sempre pensato, che nei mercatini, si possano trovare vestiti strani, e amo spendere i miei soldi, oltre che per i vestiti firmati, anche per qualcosa di più ricercato :) Infatti, la scorsa settimana, ho trovato proprio in un mercatino, questo gilet vintage, che può piacere oppure no, è soggettivo. Personalmente, a me piace, proprio per la sua ricercatezza, e lo indosso con una camicia lunga, un cinturino marrone, dei jeans chiari, e gli stivali marroni in camoscio, con le frange, altro dettaglio che mi piace molto , ed è anche di tendenza :) Ora devo andare, spero vi piaccia, o se avete qualche suggerimento, su come lo avreste indossato, per favore lasciate un commento :) Buona Domenica a tutti :)















                                                                                         

2 commenti:

  1. Great photos, you look amazing! Really enjoying your blog and am your newest follower

    RispondiElimina